• Polish (Poland)
  • English (United Kingdom)
Warunki Rezerwacji PDF Print E-mail
There are no translations available.

Warunki przyjęcia rezerwacji i anulacji:

  1. Rezerwację można dokonać telefonicznie, faksem, mailem, listem.
  2. Warunkiem przyjęcia rezerwacji jest wpłacenie zaliczki w wysokości: 50% należności, nie później niż 7 dni po dokonaniu rezerwacji,
  3. Pozostała część nie później niż 5 dni przed przyjazdem na konto lub w recepcji hotelu w dniu rozpoczęcia pobytu.
  4. Rezerwację uważa się za potwierdzoną po wpłaceniu uzgodnionej zaliczki  za pobyt na konto Hotelu. Jednocześnie wpłata zaliczki i tym samym dokonanie skutecznej rezerwacji oznacza potwierdzenie akceptacji warunków rezerwacji określonych w niniejszym regulaminie przez osobę dokonującą rezerwacji.
  5. Wpłaty zaliczki dokonuje się na konto: Hotel Krystyna ul. Lusińska 9a-9b, 30-698 Kraków, nr rachunku 43 1020 2892 0000 5602 0231 8269 Swift BPKOPLPW lub w recepcji hotelu. W przypadku płatności przelewem prosimy o podanie w tytule przelewu: nazwa firmy data pobytu/ imię i nazwisko, adres Np.: Jan Kowalski pobyt 01-11.06.2009.
  6. Rezygnacja z rezerwacji, winna zostać dokonana pisemnie lub przesłana e-mailem na adres Hotelu Krystyna:  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
  7. Potwierdzona rezerwacja i następnie nie wykorzystanie całości pobytu zgodnie z
    rezerwacją obciąża Gościa w 100% wartości wykupionej usługi.
  8. W przypadku rezygnacji z pobytu zostaje  pobrana opłata w wysokości:
    1. Anulacja bezkosztowa w okresie ponad 45 dni przed przyjazdem,
    2. 50% wpłaconej zaliczki przy rezygnacji do 45 dni przed
      rozpoczęciem pobytu.
    3. 100% wpłaconej kwoty przy rezygnacji w okresie krótszym niż 15 dni  przed rozpoczęciem pobytu.
  9. Podczas przyjęcia gościa do hotelu recepcja ma prawo pobrać zaliczę za cały zarezerwowany pobyt.

 
rezerwacje last minute promocje lokalizacja
partnerzy
Banner
dol